ابزار وبلاگ
} } //]]> آموزش پوکمون گو ؛ هر چیزی که باید به عنوان یک تازه کار در این بازی بدانید
به وبلاگ من خوش اومدین
تاریخ : جمعه 14 آبان 1395
نویسنده : maziyar

آموزش پوکمون گو ؛ هر چیزی که باید به عنوان یک تازه کار در این بازی بدانید

درست همانند دهه 90 میلادی که بازی پوکمون حرف نخست را می‌زد، اینک بازی پوکمون گو (Pokemon Go) برای اندروید و آی او اس عرضه شده است. در حال حاضر مردم در سراسر دنیا برای تجربه این بازی در گوشی هوشمند خود هیجان زده هستند. در ادامه مقاله‌ای برای آموزش پوکمون گو به مبتدیان تهیه کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

پوکمون گو (Pokemon Go) توسط استودیو بازی سازی Niantic و نینتندو توسعه یافته و در رده بازی‌های واقعیت افزوده قرار می‌گیرد. این بازی به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار بازی‌های پوکمون منتشر شده و هم‌اکنون از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور اپل قابل بارگیری است.ما در گذشته توضیح داده بودیم که شما چگونه می‌توانید این بازی را دریافت کنید و حالا قصد داریم تا اصول اولیه این بازی که جهت اجرای آن نیازمندش هستید را بررسی کنیم.

آموزش پوکمون گو Pockemon Go

اول از هر چیزی باید بگویم که بازی پوکمون گو (Pokemon Go) متفاوت از هر بازی خواهد بود که تا به حال تجربه کرده‌اید. چراکه این عنوان در واقع یک بازی مبتنی بر مکان است که با استفاده از موقعیت جغرافیایی واقعی شما اجرا شده و همه چیز را می‌تواند تغییر دهد. در واقع برای درک بهتر این بازی ما هیچ مثالی نداریم بزنیم و تنها شما باید آن را تجربه کنید. کافی است پوکمون گو را بر روی دستگاه خود نصب کنید، در خیابان قدم بزنید و در صفحه نمایش گوشی خود به دنبال موجوداتی جذاب بگردید.

شاید ممکن باشد با ورود به علف‌های بلند کنار خیابان پوکمون جدیدی را پیدا کنید؛ اما بهتر است همچنان مراقب قدم‌های خود باشید و زیاد هم هیجان زده نشوید.

غول‌های وحشی در بازی پوکمون گو به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند به شما حمله‌ور شوند بنابراین نیازی به جنگ با آن‌ها و پیروزی در نبرد نخواهید داشت. تنها کافی است تا توپی به نام «Pokeball» که در اختیار شما قرار دارد را به سمت آن‌ها پرتاب کرده تا به این موجودات را به دام بیندازید. البته هیچ‌چیز در این مرحله ساده نیست؛ چراکه شما باید این پوک بال‌ها را به‌صورت دستی پرتاب کنید و البته تعداد آن‌ها نیز محدود است. خوشبختانه توت‌هایی در این بین وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا شانس به دام انداختن این غول‌ها قبل از فرار کردن آن‌ها را داشته باشید. با توجه به آنکه شما در انتخاب پرتاب محدود هستید و هیچ راه تمرینی در این مسیر وجود ندارد،؛ ناچارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما در این بازی به‌جای جنگ با غول‌ها بایستی پس از به دام انداختنشان، آن‌ها را با ورزش‌هایی خاص تقویت کنید.

آموزش پوکمون گو

 

بقیه در ادامه...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی کم حجم , بازی موبایل , بازی و کرک , hellp بازی , دانلود بازی فکری , اموزش , ,
برچسب‌ها: Pokemon , Go , Pokemon , Go , , Incense در بازی پوکمون گو , Lucky Egg بازی پوکمون گو چیست , Lura Module بازی پوکمون گو , آموزش پوکمون گو , آموزش پیدا کردن پوکمون در بازی Pokémon Go , آموزش کامل بازی Pokemon Go , آموزش کامل بازی پوکمون گو , آموزش مقدماتی بازی پوکمون گو , بازی Pokémon Go اندروید , پوکمون , پوکمون ها , پیدا کردن پوکمون های اطراف , ترفندهای بازی Pokémon Go , ترفندهای بازی پوکمون گو , حل مشکل بازی Pokémon Go , راهنمای کامل بازی Pokemon Go , مشکل هنگ کردن بازی پوکمون گو , معرفی آیتم های بازی پوکمون گو , معرفی انواع پوکمون ها در بازی Pokémon Go , نصب بازی پوکمون گو , , برای , اندروید , آمار , دانلود , Pokemon , Go , آموزش , بازی , Pokemon , Go , بازی , Pokemon , Go , بازی , پوکمون , گو , پوکمون , گو , دانلود , بازی , پوکمون , گو , راهنمای , بازی , Pokemon , Go , گوگل , پلی , ,
تاریخ : جمعه 14 آبان 1395
نویسنده : maziyar

روت کردن گوشی های اندروید با  یک کلیک توسط KINGROOT

قابل استفاده برای اکثر گوشی های اندروید
پشتیبانی از اندروید های: 2.2 تا 6.0
|||عواقب هرگونه استفاده از این برنامه به عهده کاربر خواهد بود و ApkTops هیچ مسئولیتی نخواهد پذیرفت|||

KINGROOT یک ابزار عالی می باشد که با استفاده از آن می توانند بدون هیچ کار خاصی، و به سادگی هرچه تمام گوشی خود را روت کنند. ابن ابزار، تا پیش از این تنها برای مردم کشور چین قابل استفاده بود و دلیل آن نیز چینی بودن زبان برنامه بود. اما نسخه جدیدی که از KINGROOT عرضه شده است و آن را در سایت ای پی کی تاپز برایتان آماده کرده ایم، زبان انگلیسی آن می باشد که همه اشخاص می توانند از آن استفاده کنند.

Kingroot

یکی از جالب ترین موارد در مورد روت کردن گوشی همراه توسط برنامه KingRoot این است که این نرم افزار تمام عملیات روت را به صورت اتوماتیک انجام خواهد داد و شما لازم به انجام هیچ کاری نخواهید داشت. بنابراین KingRoot بیشترین شانس را به شما برای روت کردن گوشی همراهتان خواهد داد.

 

دو نسخه از برنامه برای روت توسط اندروید قرار داده شده است.

نسخه ویندوزی به درخواست کابران اضافه شد. زبان این نسخه چینی است اما به راحتی می توانید با آن کار کنید.

آموزش نصب:

  • ابتدا فایل Apk که در پایین تر برایتان قرار داده ایم را دانلود کنید.
  • فایل را در دستگاه و حافظه داخلی، نصب کنید.
  • بعد از تمام شدن نصب، برنامه را اجرا کنید و گوشی را به سادگی روت کنید.

توجه:

  • روت کردن یک عملیات ریسکی است و گارانتی گوشی شما را باطل خواهد کرد.
  • تاکنون گزارشی در مورد خرابی گوشی با این برنامه دریافت نشده است اما با این حال سایت ApkTops هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده شما از برنامه KINGROOT نخواهد پذیرفت و هرگونه عواقب احتمالی به عهده خود کاربر می باشد.
  • با استفاده از برنامه KINGROOT روت کردن گوشی را به عنوان یک ریسک برای خودتان خواهید پذیرفت!

لیست گوشی های قابل روت توسط این برنامه را می توانید در این لینک مشاهده کنید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , برنامه , اموزش , موبایل , ,
برچسب‌ها: android, apkfa, download, root, آندروید, اندروید, اندروید ایران, اندروید مارکت, برنامه اندروید, دانلود کینگ روت, دانلود نرم افزار اندروید, روت, روت اکثر گوشی های اندرویدی, روت گوشی, روت گوشی با خود گوشی, روت گوشی سامسونگ, روت گوشی های HTC, روت گوشی های LG, روت گوشی های ZTE, روت گوشی های سونی, روت گوشی های هوآوی, کینگ روت, کینگ روت نسخه انگلیسی, کینگ روت ورژن انگلیسی, گوگل پلی, نرم افزار آندروید, نرم افزار اندروید , KINGROOT_icon , KingRoot v4 , 9 , 7 , دانلود , برنامه , کینگ روت , برای روت , کردن ساده , گوشی های اندروید + , نسخه ویدو ,
تاریخ : شنبه 13 تير 1394
نویسنده : maziyar

آموزش کاملا تصویری ( نرم افزار + آموزش = 100% رایگان  )

نیازمند به روت ( بدون روت عملا کاربردی ندارد لطفا سوال نفرمایید )

توجه: این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر  نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

XMODGAMES از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست.

xmodgames

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , برنامه , موبایل , ,
برچسب‌ها: دانلود Xmodgames 2 , 0 , 1 ابزار هک و تقلب , در بازی ها , + آموزش تقلب , در بازی , Clash Of Clans , اندروید , ( نیازمند به , روت ) , Boom Beach , Candy Cush , Subway , Xmodgames, دانلود Xmodgames, دانلود برنامه Xmodgames برای اندروید, آخرین ورژن Xmodgames برای اندروید, Xmodgames APK, اپلیکیشن Xmodgames, برنامه Xmodgames برای تبلت, دانلود نرم افزار Xmodgames, هک بازی clash of clans, هک بازی کلش اف کلنز, هک بازی road riot, ایکس مود کلش, ایکس مود گیم, bestapps, topapps, RootApps, دانلود برنامه برای گوشی های روت شده اندروید ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی مافیا ۱ – Mafia 1

Mafia 1 | 1631 MB

 

دانلود بازی مافیا 1 - Mafia 1

توضیحات:  بازی اکشن مدرن و ماجراجویی بسیار زیبا و فوق العاده ای که با عرضه خود در سال ۲۰۰۲ انقلابی به پا کرد و نظر تمامی منتقدان بازی وب سایتهای مطرح دنیا را به خود جلب کرد. مافیا به دلیل گرایفک بالا و فیلم نامه و سبک بسیار زیبا و جذاب و نوآورانه بازی خود توانست در آن سال نمره وفوق عالی را از بسیاری از وبسایتهای نقدبازی برتر دنیا از آن خود کند. مافیا در سال ۲۰۰۲ توانست عنوان برترین بازی سال را از دید نظر بسیاری از افراد و اهالی فن از آن خود کند که افتخار بسیار بزرگی برای این بازی زیبا بوده است. علاقمندان به نسل جدید بازی های رایانه ای می توانند بازی بسیار مطرح پدر خوانده یا Godfather را بسیار مشابه و تقلیدی از این بازی بسیار جذاب نام ببرند. همچنین بازی بسیار محبوب GTA سبکی مشابه این بازی دارد و هوادارن این دو بازی بسیار پرطرفدار مطمئنا از بازی مافیا لذت خواهند برد…

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: بازی Mafia 1, بازی مافیا 1, دانلود بازی, دانلود بازی مافیا, دانلود بازی کامپیوتر ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی بی نظیر ۵ GTA یا Grand Theft Auto: San Andreas – اندروید

Grand Theft Auto: San Andreas | 10.2 ، 1070 MB

سری بازی GTA  یا Grand Theft Auto یکی از بازی های معروف و پرطرفدار جهان آزاد است که این بار نسخه جدید این بازی تحت عنوان  Grand Theft Auto: San Andreas توسط  شرکت معروف  Rockstar Games  برای سیستم عامل اندروید نیز تولید شده است. در  San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید. نسخه ی جدید این بازی  با تغییرات بسیار چشم گیری از جمله گرافیک ، جزییات کاراکترها ، ماشینها ، محیط بازی ،قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همراه بوده و این نسخه از بازی را به یک شاهکار تبدیل نموده است.ینک دانلود فایل apk  بازی  Grand Theft Auto: San Andreas در قسمت یک لینک های دانلود و لینک دانلود دیتای بازی در قسمت دو لینک های دانلود  مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید با سیستم عامل ۲٫۳

برای مشاهده عکس های بیشتری از بازی به ادامه مطلب بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی موبایل , بازی و کرک , موبایل , ,
برچسب‌ها: Grand Theft Auto: San Andreas, دانلود Grand Theft Auto: San Andreas, دانلود Grand Theft Auto: San Andreas برای اندروید, دانلود GTA5, دانلود بازی GTA, دانلود بازی GTA برای اندروید, دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : جمعه 12 تير 1394
نویسنده : maziyar

دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare | 3764 MB

 

توضیحات: نسخه جدید از سری بازیهای Call of Duty با سبک و موضوعی جدید و جذاب در مراحل اولیه بازی Call of Duty 4 شما با داستان مخوف و سهم گین روبرو میشوید که شامل مراحلی برای آمادگی شما از جنگ و ورود به دنیای جدید سری Call of Duty میباشد. داستان ابتدایی بازی Call of Duty که مشخص شده است بسیار کوتاه اما روشن کننده برخی ابهامات در مورد وقوع جنگ میباشد یک وطن دوست روسی بنام Zakhaev می خواهد آزادی و ملت گرایی شوروی سابق را به روسیه بازگرداند و با کمک نیروهای مافیا و سازمان های دیگر به غرب یا همان آمریکا حمله کند او برای تحقق یافتن اهداف خود به یاری فردی نیاز داشت که در نهایت برای همکاری نزد فردی به نام Al-Asad در خاور میانه میرود و با کمک او یک گروه تروریستی را کمک مالی می کند….

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: Call of Duty, دانلود بازی, دانلود بازی ندای وظیفه, دانلود بازی ندای وظیفه Call of Duty 4, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری ,
تاریخ : جمعه 1 دی 1391
نویسنده : maziyar

رفع تمامیه مشکلات بازی Medal OF honor Warfighter

http://s1.picofile.com/file/7536438816/Medal_of_Honor_Warfighter_1_1080p_1.jpg

با سلام به کاربران محترم وبلاگ

در این تاپیک قصد داریم به صورت اختصاصی به رفع تمامیه مشکلات بازی مدال 2012 بپردازیم

پس اگر شما در اجرای این بازی و در داخل بازی مشکل خاصی دارید

میتوانید مشکل خود را در بخش نظرات همین پست شرح دهید تا مانیز در اسرع وقت پاسخ شما رو بدهیم

پس منتظر شما هستیم در ادامه مطلب...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , ,
برچسب‌ها: دانلود بازی Medal of honor warfighter , دانلود بازی medal of honor 2012 , دانلود کرک سالم بازی medal of honor warfighter , دانلودبازی جدید مدال افتخار , دانلود تریلر بازی مدال , راهنمایی در نصب بازی مدال 2012 , رفع تمامیه مشکلات بازی medal of honor warfighter , ,
تاریخ : جمعه 1 دی 1391
نویسنده : maziyar

 رفع تمامیه مشکلات بازی Assasins Creed 3

 

در این پست قصد داریم مشکلات بازی assassins creed 3 رو با کمک هم دیگه حل کنیم. پس

هر کس مشکلی داره در همین قسمت مطرح کنه تا من و دیگر دوستان راه حلامون رو با هم تست کنیم و مشکل رو مرتفع بسازیم.

برای رفع مشکلات به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , ,
برچسب‌ها: ارسال در : مشکلات بازیها | برچسب ها: آپدیت کردن assassins creed 3 , اجرا نشدن بازی assassins creed 3 , اساسین کرید 3 و مشکل های ان , انگلیسی کردن زبان اساسین کرید 3 , رفع مشکلات assassins creed 3 , رفع مشکلات اساسین کرید 3 , زبان انگلیسی برای بازی assassins creed 3 , ساخت اکانت بازی assassins creed 3 , مشکل اجرا نشدن بازی assassins creed 3 , مشکل در ساختن اکانت بازی assassins creed 3 , مشکل روسی بودن زبان assassins creed 3 , مشکل ساخته نشدن اکانت بازی assassins creed 3 , مشکلات بازی assassins creed 3 ,
تاریخ : جمعه 1 دی 1391
نویسنده : maziyar

 رفع  مشکلات بازی Hitman Absolution 

 

دوستان اگر مشکلی یا مشکلاتی در اجرای بازی دارند بگن تا ما به آن رسیدگی کن

برای رفع تمام مشکلات این بازی به ادامه مطلب بروید...

 


 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , hellp بازی , ,
برچسب‌ها: رفع مشکلات بازی Hitman Absolution , رفع مشکلات بازی Hitman Absolution9 , رفع مشکل لود نشدن بازی Hitman Absolution 2 , رفع مشکل Not Respondig بازی Hitman Absolution s ,
تاریخ : جمعه 1 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012

هرساله مراسم انتخاب بهترین بازی های سال به صورت رسمی در اواخر سال مربوطه برگزار می شود . این مراسم که به VGA مخفف Video Game Awards معروف است با توجه به نقدها و نمرات بازی ها ، آنها را انتخاب می کند و در بخش های مختلف مانند بهترین گرافیک ، بهترین اکشن ، بهترین شوتر و … آن ها را معرفی می کند . همانطور که می دانید امسال بازی The Walking Dead: The Game-Telltale Games توانست رقیبان سرسختی همچون Mass Effect 3 ، Assassin’s Creed III را پشت سربگذارد و بهترین بازی شود . این برنامه به صورت مستقیم از شبکه SpikeTV پخش شد که هم اکنون می توانید این مراسم را به صورت رایگان و با کیفیت HDTV از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

VGA 2012 دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012

 

 

caution دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 براي دانلود کليک راست کنيد وگزينه Save as Link يا Save as Target را انتخاب کنيد.

password دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود مراسم انتخاب بهترین بازی سال Video Game Awards 2012 لینک دانلود – 719.7 مگابایت | لینک کمکی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی کم حجم , بازی و کرک , hellp بازی , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: برچسب ها: دانلود Video Game Awards 2012 با لينك مستقيم , دانلود مراسم VGA 2012 , دانلود مراسم انتخاب بازي سال , دانلود مراسم انتخاب بهترين بازي سال 2012 , دانلود مستقيم Video Game Awards 2012 , دانلود مستقيم مراسم وي جي آ 2012 , دانلود نسخه كم حجم Video Game Awards 2012 , مراسم انتخاب بازي امسال , مراسم انتخاب بازي سال ,
تاریخ : دو شنبه 27 آذر 1391
نویسنده : maziyar

دانلود بازی فوق العاده Shadow Guardian 1.0


Shadow Guardian-1.0 .jpg
نام بازی: Shadow Guardian 1.0
پلتفورم : iPhone | iPod |
ژانر: ماجراجویی /Adventure
سال انتشار:2010
زبان: ENG
 قابلیت آنلاین : ندارد
درجه بندی سنی : نامشخص


Shadow Guardian 1.0  یک بازی فوق العاده به سبگ و سیاق بازی های اکشن سوم شخص میباشد.این بازی به شدت شبیه بازی معروف Uncharted میباشد.گرافیک این بازی به طرز عجیبی شگفت انگیز میباشد و کافیست خودتان این گرافیک را تست کنید و ببینید.برویم سراغ داستان و نقد بازی : یک قهرمان تازه متولد شده ... شخصی که قهرمان اصلی این باز یمیباشد و داستان بازی بر محوریت ان می چرخد.در حقیقت داستان زندگی وی را روایت میکند.داستان بازی مربوط به یک داستان غیبی و تخیلی مربوط به هزاران سال پیش میباشد.که با پیشرفت در این بازی این داستان تا حدودی برایتان به واقعیت تبدیل میشود.گیم پلی بازی فوق العاده میباشد . و هیچ گونه نقصی در این حوزه ندارد به طوری که شما را نیز در این زمینه شگفت میکند. در یکی از مراحل افرادی خطرناک در یک معبد مخوف  پنهان  شده اند.طبق گفته سازندگان این بازی بهترین مرحله همین میباشد.توجه کنید برای اجرای این بازی باید سیستم عامل  لازم را داشته باشید. Shadow Guardian 1.0 تنها بر روی  نسل سوم و چهارم از  آی پاد لمسی قابل نصب و اجرا میباشد.همچنین این بازی بر روی آیفون 3GS و آیفون و آی پاد 4 قابل نصب میباشد.با توجه به حجم زیادی که بازی دارد قبل از دانلود لطفا مشخصات سیستمی خود را چک نمایید... مهندسان شرکت بزرگ Gameloft در اقدامی خیره کننده تمام قدرت خود را در این بازی به رخ همگان کشیده اند.این بازی در بالاترین سطح گرافیکی  تا این لحظه ارائه شده است.در بازی به وفور معابد  باستانی مصر را میبینید.یا این طور بگوییم بازی در این معابد رخ میدهد.یک نکته که احتیاج میبینیم که ذکر کنم این میباشد که شما در این بازی وقت استراحت ندارید ...پس نتیجه میگیریم که به پایان رساندن هر مرحله از این بازی کار هر کسی نمیباشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , بازی pc کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: برچسب: بازی پی سی , دانلود کرک Shadow Guardian 1 , 0 , دانلود بازی , دانلود بازی Shadow Guardian 1 , 0 , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری کم حجم , دانلود بازی فانتزی , دانلود بازی فانتزی کامپیوتر , دانلود بازی فضایی , دانلود بازی های فانتزی کم حجم , دانلود بازی های آرکید , دانلود بازی کم حجم فضایی , دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر , دانلود بازی کمپانی آرکید , دانلود بازی گرافیکی کم حجم , دانلود بازی بچه گانه , دانلود بازی جذاب رایانه , دانلود بازی رایانه ای , دانلود بازی زیبا کم حجم , دانلود بازی سوم شخص , دانلود بازی غیر خشن , دانلود بازی ,
تاریخ : دو شنبه 26 آذر 1391
نویسنده : maziyar

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۵ گیگابایت|

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better
RAM: 2 GB
HDD: 16 GB free disk space
Graphics: 256 MB card with shader model 3
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی:

 

تصاویری از محیط بازی:

modernwarfare3 01 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC modernwarfare3 02 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

modernwarfare3 03 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC modernwarfare3 04 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

modernwarfare3 05 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC modernwarfare3 06 small دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

 

source دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۵ دی ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , ,
برچسب‌ها: برچسب ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود بازی modern warfare 3 , دانلود بازی کامپیوتر ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود بازیCall of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود رایگان نسخه pc بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی modern warfare 3 , دانلود لینک مستقیم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود مدیافایر بازیCall of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود مستقیم بلک باکس بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود نسخه RELOADED بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه بلک باکس ندای وظیفه: جنگ مدرن 3 , دانلود نسخه ریلودد بازی modern warfare 3 , دانلود نسخه فشرده Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه نهایی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود نسخه کم حجم Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود کرک جداگانه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 , دانلود کرک نهایی و سالم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ,
تاریخ : یک شنبه 26 آذر 1391
نویسنده : maziyar

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

روند پیشروی مراحل بازی نسبت به قبل پیشرفته تر شده است. در نسخه قبلی شما با انجام دادن چند مسابقه به صورت متوالی و جمع آوری پوینت ها صاحب یک درجه رانندگی می شدید اما در این نسخه می توان به صورت لحظه ای سطح رانندگی را افزایش داد. این بدین معنیست که بازیباز می تواند با انجام حرکات نمایشی و همچنین دقت بیشتر در رانندگی، لول دست فرمان خود را افزایش بدهد.

هوش مصنوعی رقیبان تا حد نسبتاً زیادی قوی شده است. در این نسخه برای Takedown کردن اتومبیل های رقیبان احتیاج به مراحل خاص ندارید و در هر مرحله از بازی می توانید این کار را انجام دهید. جالب اینجاست که اگر اتومبیل های رقیبان Takedown شود، دیگر نمی توانند به دور بازی برگردند. البته شایان ذکر است که این روند بر روی اتومبیل شما هم صورت می گیرد. در این نسخه هیچ گونه حد و مرزی برای اتومبیل های رقیبان تعیین نشده است؛ این بدین معنیست که امکان دارد در برخی مسابقات شما با یک اتومبیل حرفه ای حاضر شوید و دیگر رانندگان با اتومبیل های معمولی به رقابت بپردازند و عکس آن نیز امکان پذیر است.

 

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

Survival نام بخشیست که به تازگی وارد سری بازی های NFS شده. در این بخش بازیباز در جاده های کوهستانی قرار می گیرد و تنها کاری که باید انجام دهد فرار کردن از دست بهمن های مرگبار است. علاوه بر این، بخش هایی همانند Time Attack و Cop Pursuit در بازی خواهد بود که در هر کدام از آن ها شما باید به انجام مسابقات خاص بپردازید. Rival Battles نام یکی دیگر از بخش های مسابقه ای بازی است. مطمئناً شما در نسخه Hot Pursuit با هیچ کدام از این بخش ها روبرو نشدید. همچنین تمامی این مسابقات با جوایز بسیار بالایی همراه هستند؛ مثلاً در برخی مسابقات Cop Pursuit اگر بازیباز بتواند برنده شود بیش از ۲۰ میلیون دلار پول به دست می آورد!

 

بخش گرافیکی بازی با استفاده از موتور Frostbite 2 پدیدار گشته. این موتور توسط استودیوی DICE طراحی شده و اولین عنوانی که با آن عرضه شد، بازی بزرگ Battlefield 3 است. نورپردازی ها در بازی به شدت جذابیت می آفرینند. نور خورشید در مراحلی که در روزها جریان دارند به خوبی قابل دیدن است. رنگ بندی محیط ها نیز بسیار طبیعی تر از قبل است. یکی از جالبترین نکات گرافیکی، طراحی بهمن هاست. همان گونه که گفتیم در برخی اوقات مراحل بازی در کوه های برفی جریان دارد. این بهمن ها هنگامی ایجاد می شوند که هلیکوپترهای پلیس به سمت کوه ها روانه می شوند و به دلیل صدای زیاد، قسمتی از برف قله سرآزیر می شود که بسیار طبیعی شکل می گیرند. در کل با وجود موتور Frostbite 2 میت وان نوید یک گرافیک خیره کننده را داد.

 

منبع توضیحات: فروم گیمرزلند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
RAM: 3 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
DirectX: Version 10

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Quad or similar
RAM: 4 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
DirectX: Version 10/11

 

تصاویری از محیط بازی:

nfs run 01 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 02 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

nfs run 03 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 04 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

nfs run 05 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC nfs run 06 small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

source دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۳۰ دی ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC دانلود DVD1 :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC دانلود DVD2 :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

- دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

نسخه فشرده ۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط کرک ALI213 می باشد. محیط بازی و ویدیوهای بازی و سایر مسائل بازی هیچ دستکاری نشده و کامل می باشند. نسخه فشرده تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

source دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC نکات کلیدی برای اجرای نسخه بلک باکس بازی Need for Speed: The Run :

1) برای نصب و اجرای بازی حتما دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به کل غیر فعال باشد. اگر پس از نصب بازی ، بازی اجرا نشد دلیل اصلی آن می تواند به خاطر آنتی ویروس شما در پاک کردن کرک بازی باشد.

۲) بازی را حتما در درایو C نصب کنید و پس از اتمام نصب ، حتما نام فولدر بازی را NFS بگذارید.

۳) اگر برای اجرای بازی به هر مشکلی برخورد کردید ، تنها کافیست فایل های موجود در فایل NFS16FaxxFIX.rar را در محل نصب بازی اکسترکت و جایگزین نمایید.

۴) اگر در هنگام اجرای بازی ، بازی در لودینگ اول بازی هنگ کرده و اجرا نمی شود ، لطفا این فایل را از اینجا دریافت کنید. سپس در محل نصب بازی در فولدر Data\Win32\Loc جایگزین نمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , ,
برچسب‌ها: برچسب ها: دانلود با لینک مستقیم نسخه BLACKBOX بازی Need for Speed: The Run , دانلود بازی nfs the run , دانلود بازی کامپیوتر جنون سرعت: فرار , دانلود بازیNeed for Speed: The Run , دانلود رایگان نسخه pc بازی Need for Speed: The Run , دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی modern warfare 3 , دانلود لینک مستقیم بازی Need for Speed: The Run , دانلود مدیافایر بازیNeed for Speed: The Run , دانلود مستقیم بلک باکس بازی جنون سرعت: فرار , دانلود نسخه RELOADED بازی Need for Speed: The Run , دانلود نسخه بلک باکس جنون سرعت: فرار , دانلود نسخه ریلودد بازی nfs run , دانلود نسخه فشرده Need for Speed: The Run , دانلود نسخه نهایی بازی Need for Speed: The Run , دانلود نسخه کم حجم Need for Speed: The Run , دانلود کرک جداگانه بازی Need for Speed: The Run , دانلود کرک نهایی و سالم بازی Need for Speed: The Run ,
تاریخ : یک شنبه 26 آذر 1391
نویسنده : maziyar

دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

اینکه Uncharted 3 یک شاهکار است نباید چیز عجیبی برای شما باشد.بازی اول یعنی Drake’s Fortune برای گرافیک زیبا و سبک سوم شخص ماجراییش برای PlayStation 3 معروف و محبوب شد.Uncharted 2: Among Thieves نیز با اضافه کردن مالتی پلیر و بهبود بازی قبلی، یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۰۹ شد.Naughty Dog، سازنده بازی از آن بازی به بعد، دو سال برای نسخه سوم وقت گذاشته تا داستانی بزرگتر عرضه کن و اشکالات بازی قبلی را نیز بهبود بخشد.یکی از انتقادهایی که به Uncharted 2 گرفته میشد این بود که بازی بسیار شبیه به بازی اول ساخته شده بود و بعضی آن را نمی پسندیدند. داستان Uncharted 3 آشناست.در این بازی نیز همان بازیگران با حضور قهرمان داستان، Nathan Drake، و استادش، Victor Sullivan یا Sully حضور دارند و داستان هم درباره پیدا کردن شهر گمشده است، قبل از اینکه آدم بدهای داستان به آن دست پیدا کنند.اما همانند بازیهای قبلی تکراری نیست.بزرگتری نقطه قوت Uncharted 3 غیر قابل پیش بینی بودن آن است. از شروع بازی و دعوا در بار که سیستم جدید مبارزه را معرفی میکند تا گفت و گوی میان Katherine Marlowe و درِیک که اساس داستان این سری را تغییر میدهد، ادامه داستان را نمیتوان حدس زد.Naughty Dog از فرمول داستانی خیانت در دو بازی قبلی فاصله گرفته و روی روابط ناتان و سالیوان تمرکز کرده است.بازی شما را به نقاط آشنای Uncharted که از آن انتظار دارید میبرد، و یکباره جهت داستان را تغییر میدهد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون این بازی را می توانید به صورت رایگان و بالینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|نسخه فشرده بازی با حجم ۲۹ گیگابایت ، بدون مشکل چپتر ۹ و ۱۱ و قابلیت اجرای Journal|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

uncharted 3 cover small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

 

 

گیم پلی بازی همچنان حول محور بالا رفتن از دیوارها و شلیک به دشمنان است اما بهبودهایی نیز صورت گرفته.نبردهای تن به تن (melee) بسیار مناسب طراحی شده اند.حرکت مشکل دار مخفیانه در Uncharted 2 از بازی حذف شده است.حرکت در مراحل و پناه گرفتن تکراری نیست چون سازنده بازی بسیار تلاش کرده تا گیم پلی بازی را با داستان آن ترکیب کند، و با گرافیک فوق العاده و سینماتیک های میان بازی زیبا، همه ی زوایای آن را زیباتر جلوه دهد.نتیجه نهایی بازی است که فراتر از فشار دادن چند کلید و حرکت دادن کاراکتر بازی است.Uncharted 3  یک پکیج کامل از همه چیز است.
وقتی که صحبت از بهترین بودن Uncharted 3 میشود، فقط برای جنگها، پرتاب نارنجک یا جمع آوری ۱۰۱ گنجینه بازی نیست.صحبت از قسمت بی نظیر بازی است که درِیک تنهاست و کاملاً گم شده است.او بسیار نا امید و غمگین است و شما خود را همراه او میبینید.شما او را در این سفر حرکت میدهید و وقتی که پای او از جایی میلغزد یا نا امیدانه دنبال پناهگاه میگردد، خود را همراه با او احساس میکنید.

این سری است که Naughty Dog چهار سال گذشته روی آن کار کرده است.بازیکنان، بازیگران Uncharted را میشناسند.خیلی ها شوخیهای بین درِیک و سالی، روابط عاشقانه Elena و درِیک یا لحظاتی که دریک بر سر خود فریاد میزند را دوست دارند.Naughty Dog دنیایی را در بازی خلق کرده که بازیکنان خود را آشنا با آن احساس میکنند اما این احساس خسته کننده نیست.سازندگان چیزهایی را به داستان بازی اضافه میکنند که رابطه استاد و شاگردی را به سطح تازه ای میبرد.آنها از فلاش بک ها استفاده میکنند، قید و بندها را زیر پا میگذارند و کاری میکنند که ما ترس های کاراکتر را احساس کنیم.

داستان بازی و باورپذیری آن و ارتباط با بازیکن، از خوش ساخت بودن آن است.برای سومین بار، بازیِ شخصیت های داستان، عالی است.رابطه بین آنها داستان بازی را طوری بیان میکند که مجذوب آن میشوید.از زد و خوردهای معمولی گرفته تا لحظاتی مثل جدال بین دو عاشق.موزیک بازی نیز به برجسته کردن آن کمک میکند.گرافیک بازی بهترین در نوع خود محسوب میشود، صحنه هایی مثل ماسه هایی که بین موهای درِیک رفته، شعله های آتش یا نور خورشید که چشم نواز هستند.

غیر از قسمت داستانی بازی، قسمت مالتی پلیر نیز وجود دارد.Uncharted 2 قسمتهای رقابتی و co-operative را برای سری معرفی کرد و Uncharted 3 آنها را بهبود داده تا عنوانی خاص را عرضه کند.مِنو دارای همان آیتمهای آشناست، team deathmatch، capture the flag و …اما Naughty Dog دو سیستم جایزه ای به نام Boosters و Kickbacks را برای لذت بخش تر کردن این قسمت نیز اضافه کرده است.

برای خیلی ها، قسمت مالتی پلیر برای Uncharted 3 چیز جدیدی نیست چون نسخه بتا را بازی کرده بودند.اما هنگامی که نسخه نهایی بتا از مالتی پلیر منتشر شد، خیلی ها به آن اعتراض کردند.چرا که سازنده، سیستم صدمه ای را که به بازیکن با گلوله وارد میشد را تغییر داده بود.Naughty Dog نیز به این اعتراض ها گوش کرد و این سیستم را به حالت قبلی که در اولین بتا منتشر شده بود، باز گرداند.این نشان از تعهدی است که Naughty Dog به جامعه مالتی پلیر خود دارد.سازندگان بازی را میسازند که مردم از آن لذت ببرند، پس به نظرات توجه میکنند و عمل میکنند و همین باعث میشود که بازیکن به پیشروی بیشتر و گرفتن درجه بیشتر ترغیب شود.Naughty Dog تاکنون از مالتی پلیر Uncharted 2 نیز پشتیبانی میکند و قصد عرضه هفت DLC رانیز برای مالتی پلیر Uncharted 3 دارد.

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

uncharted 3 screenshot 01 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 uncharted 3 screenshot 02 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

uncharted 3 screenshot 03 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 uncharted 3 screenshot 04 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

uncharted 3 screenshot 05 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 uncharted 3 screenshot 06 small دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

source دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، با یک فایل ۲۹ گیگابایتی مواجه می شوید. این فایل را نیز اکسترکت نمایید تا بازی در اختیار شما قرار گیرد. تنها کافیست که این بازی را به هارد خود به فولدر GAMEZ انتقال دهید و سپس بازی را اجرا نمایید. تمامی فرایندهای کرک و پچ کردن بازی برای اجرا بر روی CFW 3.55 از پیش انجام شده و نیاز به هیچ کاری ندارید. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 
براي دانلود به ادامه مطلب برويد.
 


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: بازی و کرک , ,
برچسب‌ها: برچسب ها: دانلود با لینک مستقیم Uncharted 3 , دانلود با لینک مستقیم بازی آنچارتد 3 , دانلود بازی Uncharted 3 , دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3 , دانلود بازی آنچارتد 3 نسخه هکی , دانلود رایگان بازی Uncharted 3 , دانلود رایگان لینک مستقیم بازی Uncharted 3 , دانلود رفع مشکل چپتر 9 و 11 بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه CFW 3 , 55 بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه kmeaw 3 , 55 بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه فشرده Uncharted 3 با لینک مستقیم , دانلود نسخه قابل اجرای بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه هکی بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه کرک شده بازی Uncharted 3 , دانلود نسخه کم حجم و مستقیم بازی Uncharted ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید