ابزار وبلاگ
} } //]]> دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی
به وبلاگ من خوش اومدین
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود، تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولید کنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد انتشار غیر قانونی آن هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.
اگر شما هم قصد دارید ۲ ماه و نیم قبل از انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، هم اکنون می توانید آن را از پی سی دانلود دریافت کنید.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، در ادامه مطلب می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

خرید پستی ویندوز 8 - نسخه 32 بیتی/نسخه 64 بیتی | 2DVD | قیمت: 6700 تومان

ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8 نسخه نهایی , کم حجم , ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت
(91/3/12) تغییرات:

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و ...



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود Yahoo! Messenger v11 , 5 , 0 , 228 - یاهو مسنجر , معروفترین نرم افزار چت , ;l p[l , ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود Vectors Various Funny Santa وکتور بابا نوئل

دانلود Vectors Various Funny Santa وکتور بابا نوئل
عنوان: وکتور با موضوع بابا نوئل های بامزه - Vectors - Various Funny Santa
فرمت: AI+TIFF Preview
تعداد فایل: 2 عدد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود وکتور , دانلود وکتور با موضوع بابا نوئل , دانلود وکتور بابا نوئل , دانلود وکتور جدید , دانلود وکتور فانتزی , دانلود وکتور کریسمس , وکتور ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

 

 

دانلود Adobe Flash Player v11.5.502.135 Final نرم افزار فلش پلیر

 

 

دانلود Adobe Flash Player 11 نرم افزار فلش پلیر
| نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

توجه:
- کاربران ایرانی به دلیل تحریم سایت Adobe قادر به دانلود این پلاگین نیستند و سایت میهن دانلود مفتخر است که جدید ترین نسخه این پلاگین معروف را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
- برای نصب این پلاگین بر روی مروگرهای مختلف حتمآ قبل از نصب باید مرورگرشما بسته باشد. در صورتی که با وجود بسته بودن مرورگر باز هم در هنگام نصب اخطار باز بودن مرورگر از سوی برنامه مواجه شدید سیستم خود را رستارت نموده و قبل از اجرای مرورگرتان اقدام به نصب فلش پلیر کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود فلش پلیر , دانلود فلش پلیر ویندوز , دانلود نرم افزار فلش پلیر , دانلود نرم افزار فلش پلیر 11 , دانلود پلاگین فلش پلیر , فلش پلیر , فلش پلیر اینترنت اکسپلورر , فلش پلیر فایرفاکس , فلش پلیر مرورگر ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

مشاهده زمین و سیارات با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

 

Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final مشاهده زمین و سیارات با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

 

 

قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود Google Earth Plus 6 , 0 , 3 , 2197 Final , دانلود آخرین نسخه گوگل ارث , دانلود با لینک مستقیم Google Earth Plus 6 , 0 , 3 , 2197 Final , دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار google earth , دانلود رایگان Google Earth Plus 6 , 0 , 3 , 2197 Final , دانلود نرم افزار دیدن سیارات دیگر , دانلود نرم افزار مشاهده آنلاین خیابان های دنیا , دانلود نرم افزار مشاهده کره زمین , دانلود نسخه کامل گوگل ارث , دانلود نسخه کرک شده و کامل نرم افزار Google Earth Plus 6 , 0 , 3 , 2197 Final ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود Z Dictionary v1.2 - نرم افزار فرهنگ لغت سه حالته

دانلود Z Dictionary v1.2 - نرم افزار فرهنگ لغت سه حالته

داشتن یک نرم افزار فرهنگ لغت بر روی کامپیوتر همواره یکی از نیازهای ضروری بوده و در موارد احتیاج کمک بزرگی محسوب می شود.
فرهنگ لغت Z Dictionary دارای ویژگی هایی است که آن را با بقیه نرم افزار ها معرفی شده در همین رابطه کمی متمایز می کند. این فرهنگ لغت شامل 118,168 مورد انگلیسى به فارسى و 28,426 مورد انگلیسى به انگلیسى و 44,786 مورد فارسى به انگلیسى که در مجموع 191,380 مورد معنى مى باشد.
ویژگی جالبی که این نرم افزار دارد این است که برای پیدا کردن معنی هر لغت تنها کافی است تا کلمه مورد نظر خود را در هر کجا (فایل های متنی، اینترنت و ...) انتخاب کنید و دکمه کپی را بزنید با اجرای این نرم افزار معنی کلمه را به انگلیسی و فارسی مشاهده خواهید کرد. در واقع این نرم افزار به گونه برنامه ریزی شده است که هر متنی را که شما کپی می کنید و وارد ClipBoard ویندوز می شود، به صورت خودکار آن را از ClipBoard فراخوانی می کند و معنی آن را نمایش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Z Dictionary:
- رایگان، کارا و موثر
- سه حالته بودن، انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی، انگلیسی به انگلیسی
- حجم کم با توجه به ویژگی های آن
- ظاهری ساده و کاربر پسند
- طرز استفاده ساده و آسان
- و ...

Find definitions, spellings, and word suggestions in this free online searchable dictionary that features over 200,000 entries, 70,000 audio word pronunciations, and 900 full-page color illustrations.
A list of the pronunciation symbols used in this Dictionary is given below in the column headed AHD. The column headed EXAMPLES contains words chosen to illustrate how the AHD symbols are pronounced. The letters that correspond in sound to the AHD symbols are shown in boldface. Although similar, the AHD and IPA (International Phonetic Alphabet) symbols are not precisely the same because they were conceived for different purposes.

مشخصات

شرکت سازنده: computerhope
حجم فایل: 8.44 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:14 - 85/5/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: برنامه , دیکشنری , ,
برچسب‌ها: دانلود Z-Dictionary 1 , 2 - نرم افزار مترجم لغات فارسی و انگلیسی , Dictionary , Dictionary Software Free Download , Software , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار دیکشنری , نرم افزار , نرم افزار دیکشنری , دیکشنری كم حجم , دیکشنری خيلي كم حجم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار رايگان , سايت دانلود نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار موبايل , سايت دانلود نرم افزار اندرويد , سايت دانلود نرم افزار کامپيوتر , سايت دانلود نرم افزار رايگان , دانلود رايگان , ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

قویترین نرم افزار پخش مالتی مدیا با نام KMPlayer 3.0.0.1442

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

KMPlayer قویترین نرم افزار پخش مالتی مدیا با نام KMPlayer 3.0.0.1442

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانللود رایگان قوی ترین پلیر دنیا , دانلود KMPlayer 3 , 0 , 0 , 1442 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار کا ام پلیر , دانلود با لینک مستقیم KMPlayer 3 , 0 , 0 , 1442 , دانلود رایگان KMPlayer 3 , 0 , 0 , 1442 , دانلود رایگان جدیدترین نسخه KMPlayer , دانلود نرم افزار پخش همه ی فرمت های ویدیویی , دانلود نسخه سپتامبر 2011 نرم افزار KMPlayer , دانلود نسخه کامل کا ام پلیر , دانلود کا ام پلیر ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar
دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا – Diana v2.0.4

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین نسخه آن را از سایت لرد دانلود دریافت نمایید.

 


امکانات برنامه :
- بیش از ۵۲ هزار لغت ثبت شده در پایگاه داده دیکشنری
- دارای تبدیل دیکشنری از فارسی به انگلیسی و بلعکس
- امکان جستجوی لغت یافته نشده در دیتابیس بوسیله ترجمه آنلاین
- اینترفیس ( ظاهر ) بسیار زیبا
- سرعت قابل قبول در یافتن واژه
- تلفظ لغات
و …

دانلود از لینک مستقیم – ۵ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: ترفندستان


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: برنامه , دیکشنری , ,
برچسب‌ها: دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا – Diana v2 , 0 , 4 , دانلود , دیکشنری انگلیسی به فارسی , دیکشنری فارسی به انگلیسی ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar
دانلود WinZip Pro v17.0 Build 10283 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه می کند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار WinZip Pro:
- تکنولوژی جدید فشرده سازی برای دستیابی به حجم کمتر
- Zip و Unzip کردن تنها با یک کلیک و ارسال از طریق E-mail به آسانی
- نصب سریع و آسان
- مدیریت فایل های فشرده و دسته بندی آنها
- پشتیبانی از پوسته های ویندوز ایکس پی
- پشتیبانی از فرمت های فشرده جدید اینترنتی
- تکه تکه کردن فایل فشرده شده برای انتقال آسان
- ابزار فشرده سازی جدید تحت تکنولوژی برتر
- برنامه ریزی برای زیپ کردن در تاریخ های از پیش تعیین شده
- پشتیبانی تهیه فایل های بزرگ Zip تا سقف 4 گیگابایت در یک فایل
- Upload کردن در فضای FTP به طور مستقیم
- رایت کردن زیپ های تولید شده بر روی CD/DVD
- قابلیت نمایش یک تصویر از محتوای فایل فشرده شده توسط برنامه
- سازگار کامل با تمامی نسخه های 64 بیتی و 32 بیتی سیستم عامل
- امکان ایجاد نسخه ی پشتیبان از فایل های فشرده شده
- فشرده سازی بهتر فرمت Wav
- پشتیبانی از فرمت های BZ2. و RAR.
- و ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , دیکشنری , ,
برچسب‌ها: دانلود , زيپ , برچسب ها: دانلود نرم افزار زيپ , فشرده ساز قوي , نرم افزار فشرده ساز , نسخه جديد WinZip Self Extractor ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپدانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ

| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش عکس در جهان |
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Extended را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس در سراسر جهان می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است. این برنامه ابزاری بسیار قدرتمند و دقیق برای گرافیست ها و عکاسان حرفه ای به شمار می رود و یک گرافیست هيچ گاه در محيط آن احساس کمبود ابزاري را نمیکند زیرا در آن به تمام ابزارهای مورد نیاز خود برای ویرایش عکس دسترسی دارد. شرکت ادوبی هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. از امکانات جدید نسخه CS6 میتوان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای، ارتقا قسمت کار با برنامه های موبایل، بهبود ابزار های رسم، امکان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که میتوان از آن برای افزایش کیفیت عکس های که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد، بهبود ابزارهای ساخت تصاویر HDR، کامل تر شدن ابزارهای قسمت طراحی عکس، بهبود فیلترها، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سیاه و سفید و بلعکس، بهبود لایه ها و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ در 1 دي وي دي اورجینال با بسته بندی شکیل  به قیمت 3200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif
http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif
دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ
برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهترین گزینه استفاده از این نرم افزار می باشد. همچنین سرعت اجرا و کار در محیط این نسخه نیز نسبت به نسخه های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت ویرایش فریم های فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف و علاوه بر آن ساخت و ویرایش کامل اجسام سه بعدی با ابزارهای بسیار پیشرفته می باشد که این دو امکان در نسخه CS5 هم وجود داشت اما در این نسخه ابزارهای آن بسیار پیشرفته تر شده است.

برخي از ويژگيهاي نسخه جدید اين نرم افزار:
Content-Aware Patch:
· Patch images with greater control using Content-Aware Patch, which allows you to choose the area that Content-Aware will use to create your patch.

Mercury Graphics Engine:
· See near-instant results when editing with key tools such as Liquify and Puppet Warp. The new Adobe Mercury Graphics Engine delivers unprecedented responsiveness for a fluid feel as you work.

New and reengineered design tools:
· Create superior designs faster. Get consistent formatting with type styles, use vector layers to apply strokes and add gradients to vector objects, easily create custom strokes and dashed lines, quickly search layers, and more.

New Blur Gallery:
· Quickly create photographic blur effects using a simple new interface with on-image controls. Create tilt-shift effects, blur everything and then sharpen one focal point, or vary the blurriness between multiple focal points. The Mercury Graphics Engine delivers immediate results.

All-new Crop tool:
· Crop images faster and with greater precision using the all-new, nondestructive Crop tool. Rapidly manipulate your images on canvas and see your adjustments happen live thanks to the Mercury Graphics Engine.


Modern user interface:
· Work with a fresh, elegant interface featuring dark background options that make your images pop, and benefit from hundreds of design touches that create a smoother, more consistent editing experience.

Intuitive video creation:
· Bring Photoshop editing power to your video footage. Easily enhance any clip using the full range of familiar Photoshop tools, and then create movies using an intuitive set of video tools.

Preset migration and sharing:
· Easily migrate your presets, workspaces, preferences, and settings so you can experience Photoshop in the same way on all your computers, share your setup, and bring your customizations from past versions into Photoshop CS6.

Adaptive Wide Angle:
· Easily straighten objects that appear curved in panoramas or photos shot with fisheye or wide-angle lenses. New on-canvas tools use the physical characteristics of individual lenses to automatically correct curvatures, and the Mercury Graphics Engine gives you near-instant results.

Background Save:
· Keep working even while saving the largest of Photoshop files in the background - a performance improvement that can help your productivity soar.

Auto-recovery:
· Let the auto-recovery option work behind the scenes to save your edits without interrupting your progress. A copy of your work is saved every 10 minutes and recovered in the event of an unexpected shutdown.

Improved auto corrections:
· Quickly enhance your images with improved Auto Curves, Levels, and Brightness/Contrast controls. Intelligence from thousands of hand-retouched images is built in to give you a better starting point for making adjustments.

Adobe Camera Raw 7:
· Bring out the best in your JPEG and raw files with improved processing and an enhanced control set; reveal every detail in the highlights of an image while still retaining rich detail in the shadows; and much more.

Skin tone-aware selections and masking:
· Create precise selections and masks, enabling you to easily adjust or preserve skin tones; easily select intricate image elements, such as hair or faces; and more.

Revolutionary erodible brushes:
· Draw more naturally and realistically using drawing tips that erode as you work. Endlessly wear down and sharpen a charcoal pencil or pastel to create different effects, and save favorite blunted tips as presets.

Content-Aware Move:
· Move or extend a selected object to another area of your image, and then watch as Content-Aware Move magically recomposes and blends the object for a stunning visual result.

Scripted Patterns:
· Generate geometric pattern fills faster with new Scripted Patterns.

Support for more camera models:
· Use the Adobe Photoshop Camera Raw 7 plug-in with images from just about any camera. The plug-in supports more than 350 camera models.

10-bit deep color support:
· Get a more accurate representation of how your images will appear in film with 10-bit monitor support. See just the pixels you've captured, reduce or eliminate the need for dithering, and reduce contouring or banding.

Support for 3D LUTs:
· Retouch images for film more easily with 3D look-up tables (LUTs) -- including Adobe SpeedGrade. Look color LUTs -- that you can turn on when you need to tweak raw color data.

Type styles:
· Save time and help ensure a consistent look with type styles, which let you apply formatting to selected characters, lines, or paragraphs of text with a single click.

Vector layers:
· Use vector layers to apply strokes and even add gradients to vector objects.

Sharper vector rendering:
· Get sharper rendering by clicking once to snap the edges of vector objects to pixels.

Custom strokes and dashed lines:
· Easily create custom strokes and dashed lines.

Layer search:
· Use layer search capabilities to quickly zero in on the layer you need.

Lighting Effects Gallery:
· Get better performance and results with the new, 64-bit Lighting Effects Gallery. The plug-in is powered by the Mercury Graphics Engine and offers on-canvas controls and previews that make it easier to visualize your lighting enhancements.

Oil Painting filter:
· Quickly give your work the look of a fine painting with the Oil Painting filter powered by the Mercury Graphics Engine. Control the style of your brush as well as the direction and shine of your lighting for a superior look.

Airbrush tips:
· Create realistic airbrush effects using fluid, lifelike controls and granular paint particles.

New painting presets:
· Simplify painting with new presets that offer a good starting point for creating realistic painting effects.

Properties panel:
· Save time with a context-sensitive Properties panel that lets you make quick updates to the properties of your masks, adjustments, and video layers.

Adobe Bridge CS6:
· Organize and manage your media visually using Adobe Bridge CS6 software. This integrated application delivers fast performance with cross-platform 64-bit support.

Redesigned Adobe Mini Bridge:
· Access your images and documents more quickly and easily in Adobe Mini Bridge, redesigned as an elegant filmstrip.

Enhanced TIFF support:
· Work with a larger range of TIFF files. Enhanced TIFF support allows for greater bit depths and larger file sizes.

Automatic resampling:
· Get great results when resizing an image -- the best resample method is automatically selected.

Filler text:
· Save time with the ability to insert "Lorem ipsum" filler text when working with type.

Increased maximum brush sizes:
· Edit and paint with brush sizes all the way up to 5000px.
میهن دانلود مراحل نصب نرم افزار:
1 - اتصال خود را از اینترنت به صورت کامل قطع کنید.
2 - وارد پوشه "Adobe Blocker" شده و فایل موجود در آنرا اجرا نمایید.
3 - فایل "Set-up" را اجرا کنید تا پنجره ی نصب برنامه نمایان شود.
4 - در پنجره Wellcome گزینه "Try" را انتخاب کنید.
5 - اگر میخواهید امکان قابلیت تایپ مستقیم فارسی در برنامه فعال گردد در پنجره ی Options در قسمت Language "یدعم العربیه English" را انتخاب کنید در غیر اینصورت تغییری در این قسمت ایجاد نکنید.
6 - پس از پایان مراحل نصب، نرم افزار را اجرا کنید و گزینه "Start Trial" را انتخاب نمایید و سپس از نرم افزار خارج شوید. (اگر نسخه 64 بیتی نرم افزار را نصب کرده اید اینکار را برای هر دو نسخه انجام دهید)
7 - با توجه به نسخه ای که نصب کرده اید (32 یا 64 بیتی) وارد پوشه Crack شده و فایل موجود در آنرا در مسیرهای زیر کپی کنید:
برای ویندوزهای 32 بیتی:
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Bridge CS6
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CS6
برای ویندوزهای 64 بیتی:
C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS6 (64 Bit)
C:\Program Files\Adobe\Adobe Bridge CS6 (64 Bit)
8 - نرم افزار با موفقیت کرک شد.
میهن دانلود قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended نرم افزار فوتوشاپ , نرم افزار , نرم افزار جديد , نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار فوتوشاپ , دانلود نرم افزار فوتوشاپ cs6 , دانلود نرم افزار فوتوشاپ سی اس 6 , دانلود نرم افزار فتوشاپ , دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر , دانلود نرم افزار ویرایش تصویر , دانلود نرم افزار ویرایش عکس , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه 2012 فوتوشاپ , دانلود نسخه فاینال فوتوشاپ , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
نویسنده : maziyar

گوگل ارت فارسی Google Earth 6.2.2.6613 نسخه جدید 2012

گوگل ارت فارسی Google Earth 6.2.2.6613 نسخه جدید 2012

دانلود جدیدترین ورژن از گوگل ارث فارسی نسخه 2012 میلادی، ورژن Google Earth 6.2.2.6613 چند روز قبل توسط سایت گوگل منتشر شد، این نسخه دارای مشخصات زیر میباشد:

:Description

Google Earth lets you fly anywhere on Earth to view satellite imagery, maps, terrain, 3D buildings, from galaxies in outer space to the canyons of the ocean. You can explore rich geographical content, save your toured places, and share with others

:Google Earth's features include

See global changes with decades of historic imagery

If you've ever wondered how your neighborhood has changed throughout time, Google Earth now gives you access to the past. With a simple click, check out suburban sprawl, melting ice caps, coastal erosion, and more.

Dive beneath the surface of the ocean

In the new ocean layer, you can plunge all the way to the floor of the sea, view exclusive content from partners like BBC and National Geographic, and explore 3D shipwrecks like the Titanic

Track and share your paths with others

Take placemarks a step further and record a free-form tour in Google Earth. Simply turn on the touring feature, press record, and see the world. You can even add a soundtrack or narration to personalize the journey

:Technical

Title:                Google Earth 6.2.2.6613
Filename:          GoogleEarthWin.exe
File size:            16.65MB 17,458,000 bytes
Requirements:    Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64
Languages:        Multiple languages
License:             Freeware
Date added:      April 21, 2012
Author:             Google

گوگل ارت فارسی Google Earth 6.2.2.6613 نسخه جدید 2012

بسیار مهم: (نکات قبل از نصب)

قبل از نصب حتمآ مطالب پست قبلی گوگل ارت آنلاین 2012 جدید Google Earth 6.1.0.5001 رو بخوانید، اگر اطلاعات مهم داخل کامپیوتر شما قرار دارد از نصب نرم افزار گوگل ارث فارسی بر روی سیستم خود خودداری نمائید، شرکت بزرگ گوگل چند سالی است که به دزدیدن اطلاعات کاربران خود از جمله کاربران گوگل ارت مشغول است، مشهور ترین سایت های خبری جهان اخبار دزدی گوگل از اطلاعات خصوصی کاربران را بارها منتشر کرده و گوگل هم مانند فیس بوک تا کنون چندین مرتبه به رعایت نکردن حریم خصوصی کاربران خود در مراجع قضایی محکوم شده است، در پست قبل توضیحاتی ارائه کردم که هنگام نصب از طریق آن میتوانید تا حد زیادی از دزدیده شدن اطلاعات داخل کامپیوتر خود جلوگیری کنید، هنگام نصب حتمآ تیک این گزینه را بردارید

 

حجم فایل فشرده: 17MB

 

لینک مستقیم، برای شروع دانلود بر روی آیکون زیر کلیک نمائید

برای دانلود نرم افزار گوگل ارت فارسی از طریق لینک کمکی، بر روی لینک زیر کلیک کرده و در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی آیکون دریافت فایل کلیک نمائید. لینک کمکی

لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی لینک دانلود غیر مستقیمی است که در صورت کار نکردن لینک مستقیم و اصلی مورد استفاده قرار میگیرد

 

 

     
 

پاسخ: سلام، اطلاعات مربوط به نرم افزار گوگل ارث توسط گوگل منتشر میشود سایت ها فقط بازنشر میکنن

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: برچسب‌ها: Google Earth 6 , گوگل ارث فارسی , دانلود گوگل ارت فارسی , گوگل ارت © گوگل ارت فارسی Google Earth 6 , 2 , 2 , 6613 نسخه جدید 2012 نوشته شد توسط آرمان در دوشنبه چهارم اردیبهشت 1391 و ساعت 21:30 | 12 [نظر] ,
تاریخ : جمعه 1 دی 1391
نویسنده : maziyar

نسخه جدید و قابل حمل قدرتمندترین نرم افزار رایت – Nero Burning Rom v10.0.13100 Portable

Nero را همگان برترین نرم افزار عرصه لوح های فشرده CD/DVD می شناسند . ابزارهای فوق العاده زیاد که در نسخه Multimedia Suite آن عرضه می شود که تقریبا نیاز هرکاربری را به طور کامل رفع می کند . ولی در این بین کاربرانی هستند که از Nero فقط برای رایت لوح های فشرده استفاده می کنند . به همین استفاده از نسخه Multimedia Suite برایشان نامتعارف است ، چون دارای حجمی بسیار زیاد و ابزارهای اضافی می باشد . به همین دلیل به آنها استفاده از نسخه Nero Burning Rom توصیه می شود . این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای رایت و ایمیچ گیری و… می باشد . تمام امکانات مربوط به رایت در نسخه پرحجم آن در این نسخه ۵۰ مگابایتی یعنی Burning Rom موجود است . سایت دانلودها جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای شما آماده کرده است .
Nero Burning Rom را میتوان کاملترین نرم افزار در عرصه رایت معرفی کرد . زیرا شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده CD و DVD را دارید . میتوانید برای لوح های فشرده لیبل بسازید . دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید . دیسک های Blu-ray رایت کنید و هزاران قابلیت دیگر که نرم افزار قدرتمند Nero به شما می دهد.

 

nero نسخه جدید و قابل حمل قدرتمندترین نرم افزار رایت   Nero Burning Rom v10.0.13100 Portable

 


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: برنامه , ,
برچسب‌ها: برچسب ها: دانلود Nero Burning Rom v10 , 0 , 13100 , دانلود Nero Burning Rom v10 , 0 , 13100 نسخه پرتابل , دانلود اتاق سوخت نرو , دانلود بهترین نرم افزار رایت , دانلود نرم افزار نرو 10 , دانلود نسخه جدید نرو , دانلود نسخه پرتابل نرو , دانلود نسخه کوچک نرو ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید